Papa Vespa's blog is een blog over het restaureren van een smallframe Vespa en veel meer.


Papa Vespa's blog is a blog about the restoration of a smallframe Vespa and much more.

The best of ... the overhaul - Thanks a million to Luc Pollet for making the compilation.

Harley versus Vespa

Totaal bezoekers sinds maart 2011


zaterdag 24 december 2011

Carrosserie werken part 2 - Body work part 2

De carrosserie werken vorderen. Volgende week heb ik een week verlof en ik wil er eens echt in vliegen.
Ik heb de zwaarste punten die moesten aangepakt worden reeds afgewerkt maar er blijft nog veel wrijf werk over voor er een mooie kleur kan op komen.

Ik ben eens benieuwd wat de enquete zal geven van voorkeur voor kleur. (hierboven terug te vinden voor wie er wil aan deelnemen, uw pc wordt zeker niet gehackt !!!!.)

Na het plamuurwerk en wrijven heb ik met een spuitbus verf de stukken gespoten die klaar zijn. Zo kan je zien wanneer er een verflaag over zal komen of er oneffenheden in de ondergrond zichtbaar zullen zijn.


The body work is progressing. Next week I have a week holiday and I would really like some work done.
I have the biggest parts of the chassis that needed to be done finished, but there is still much sanding work to be done to get a nice color to show up.

I even wonder what the survey will give in preference for color. (above for those who want to participate, your PC will definitely not be hacked !!!!.)

After the filler work and sanding, I sprayed the pieces with a spray paint. This way you can see if the underground surface (filler) comes true the upper paint work.






Op de dag voor kerst wil ik op de valreep nog alle bezoekers van mijn blog, mijn vrienden van Vespa Club Oostende  (www.vespacluboostende.be ) en familie een zalige kerst toewensen.

On the night before Christmas I would like to wish all the blog visitors, my friends from the Ostend Vespa Club and my family a very merry Christmas.


PapaVespa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten