Papa Vespa's blog is een blog over het restaureren van een smallframe Vespa en veel meer.


Papa Vespa's blog is a blog about the restoration of a smallframe Vespa and much more.

The best of ... the overhaul - Thanks a million to Luc Pollet for making the compilation.

Harley versus Vespa

Totaal bezoekers sinds maart 2011


donderdag 8 september 2011

Evolutie demontage en opkuis werken

Vandaag heb ik een echte vooruitgang geboekt in het demonteren en opkuisen van de motor. Met dank aan mijn zoon Kevin voor de hulp bij de opkuis.


Hij denkt, hoe vlugger die PK terug in orde is hoe vlugger hij aan mijn PX zal beginnen. 'k Zal hem maar wat helpen...

De onderdelen hebben heel wat kuiswerk nodig, het eindresultaat mag er dan ook zijn vind ik.


Voor


Na

Morgen vertrek ik voor een verlengd weekend naar center-parcs. Volgende week kan ik dan alles op het gemak nakijken om dan de nieuwe onderdelen die ik nodig heb te bestellen. Alle rollagers, dichtingen, oliekeerringen en o-ringen worden vervangen, de koppeling, een nieuwe cilinder kit, een nieuwe sito plus uitlaat en nog wat andere onderdelen die aan vervanging toe zijn.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten